Hjem»Februar 2016»Trends 2016

Trends 2016

1
Delt
Pinterest Google+

Magten ligger hos den rejsende

Den rejsende har magten, og det er hos den rejsende, at fokus skal være, når der skal prioriteres i år. Det viser CWTs trendundersøgelse for 2016.

Den service, der bliver leveret til den rejsende har dog aldrig været mere kompliceret eller personaliseret, end den er i dag, og det stiller store krav til hele branchen. Den digitaliserede verden har givet den rejsende et hav af muligheder, som samtidig har skabt mange nye behov for personaliseret kommunikation og tilbud. Det er i dag nærmest uhørt ikke at have en app, der informerer om opdateringer og ændringer af fx en flyrejse. En forretningsrejsende forventer at blive informeret korrekt i realtid om alt, der berører rejse og sikkerhed. Og det stiller store krav til service, innovation og kvalitet.

Rejseindustriens muligheder for at skabe endnu bedre personlig service til rejsende er kun begrænset af medarbejdernes fantasi og forestillingsevne.

 

De største tendenser i 2016

Hvad kan den rejsende så forvente i 2016? CWT har svar parat: Udvikling af værktøjer og teknologi, bedre service og skærpet fokus på sikkerhed og tryghed. Og generelt er virksomheder hurtige til at tage både nye teknologier og arbejdsmetoder til sig, der forbedrer den rejsendes tilfredshed. Overordnet set går de rejsende en spændende tid i møde, hvor de er det centrale omdrejningspunkt for udvikling og innovation.

 

Zoom ind på dine tendenser

1.016 af CWTs kunder er blevet spurgt om, hvad de ser som årets trends i erhvervsrejsebranchen. Se resultatet af deres svar i det interaktive univers – tag med på en rejse i en verden af trends og prioriteter, og stop ved netop de tendenser, der er på din agenda i år.

 Trends2016_1

Tidligere artikel

Leder

Næste artikel

Sæt sikkerhed og tryghed på dagsordenen