Leder

0
Delt
Pinterest Google+

Kære læser

Det er ingen hemmelighed, at forretningsrejser fylder meget i min verden – ofte er jeg selv på farten, og hvis jeg ikke er det, er mit hoved fyldt med tanker om og ideer til, hvordan CWT kan forbedre og optimere sine kunders rejser og indkøb af forretningsrejser. På mine egne rejser har jeg mine helt særlige vaner og forventninger til, hvordan rejsen skal forløbe. Der er små, men vigtige detaljer, som gør min rejse god og mindre stress-fuld. Fx er det utrolig vigtigt for mig at bruge CWTs app, CWT To Go, til at få flyopdate-ringer – så det ikke først er i lufthavnen, at jeg får information om, at mit fly er forsinket.

Ikke kun rejsen og det at blive transporteret nemt og bekvemt fra A til B er en del af min rejseoplevelse. Også forløbet af forretningsrejsen betyder meget i forhold til, hvor tilfreds jeg er. Nåede jeg det, jeg skulle? Eller var det lidt spild af tid? Men hvordan ser andre rejsende på forretningsrejser og udbyttet af dem? Hvad er en god forretningsrejse egentlig? Det har CWT sat sig for at finde ud af ved at spørge 10.000 rejsende. Se resultaterne af undersøgelsen i dette nummer af Connect Travel Magazine, i artiklen Sådan får du størst udbytte af forretningsrejsen. Et emne, der bl.a. indgår i en tilfredsstillende oplevelse af forretningsrejsen, er, at formålet med rejsen bliver indfriet. Tiden skal ikke spildes. Det handler om at skabe værdifulde møder. Og her kommer CWT Meetings & Events ind på banen. For tredje år i træk har CWTs møde- og eventafdeling fundet frem til de største trends i mødebranchen. Digitale værktøjer hitter, kan jeg godt afsløre – men hvordan og hvor meget kan du læse mere om i artiklen, De største trends inden for mødebranchen i 2015.

Ikke alt i livet skal dog handle om arbejde! At rejse skal også være at leve. Tænker du på at give dig selv lov til at udforske den store verden i 2015, så har vi her et par gode ideer til rejsen; besøg magiske Miami eller smukke Edmonton. Og har du spenderbukserne på – så snup en luksusekspedition gennem Afrikas vildmark. Læs om alle tre destinationer her i magasinet.

Sophie Hulgard, Administrerende direktør

Tidligere artikel

CWT nyheder 01 2015

Næste artikel

Konkurrence 02 2015